Reisplan! - Reisverslag uit Shanghai, China van Familie Aleven - WaarBenJij.nu Reisplan! - Reisverslag uit Shanghai, China van Familie Aleven - WaarBenJij.nu

Reisplan!

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Familie

24 September 2005 | China, Shanghai

Het is bijna zover.... Een half jaar naar Azie! Een reis die me niet snel gaat vervelen denk ik. Een reis met meer doelen die ik ooit heb gehad in 1 reis. Een reis waar ik naar uit kijk!

Voorlopige planning is als volgt:
24-09 tot 04-10: China
05-10 tot 19-10: Vietnam
20-10 tot 10-11: China
11-11 tot 01-04-2006: Nepal
verdomme, dat ziet er niet gek uit! In China ben ik te bereiken op 0086-13 62 195 3972. Kijk op www.televergelijk.nl om goedkoop te bellen naar China.


Het grote afscheid nemen is de afgelopen dagen begonnen. Het valt me niet heel makkelijk maar ik troost me aan het feit dat de communicatiemogelijkheden enorm zijn!! Daarom nu het eerste bericht op dirk.waarbenjij.nu. Hier ga ik mijn verhalen posten en foto's plaatsen om jullie op de hoogte houden. Kun je het lezen wanneer het je uitkomt!

Beste vrienden en vriendinnen, het gaat jullie allemaal bijzonder goed!!!

Dirk

  • 19 September 2005 - 09:21

    Manon:

    Heej Dirk!

    Super dat je weer bijna weggaat! Heel veel plezier daar, werk ik ondertussen wel keihard door aan mijn scriptie. Hoop dat ik eind oktober klaar ben. Ik zal regelmatig op je site kijken en hoop weer mooie foto's te zien.

    Tot volgende jaar!

    x Manon

  • 19 September 2005 - 09:37

    Sjoerd:

    He Dirkie,
    Hoop dat je een mooi afscheidsborrel gehad hebt. Super veel plezier en uiteraard succes toegewenst tijdens je komende avontuur.

  • 19 September 2005 - 09:37

    Sjoerd:

    He Dirkie,
    Hoop dat je een mooi afscheidsborrel gehad hebt. Super veel plezier en uiteraard succes toegewenst tijdens je komende avontuur.

  • 19 September 2005 - 09:57

    Biener:

    Dirkie!!!
    Hoe was je burrel?? Leuk feestje gehad?
    Als je tussen het grote afscheid-nemen door nog tijd en zin hebt in een bakkie Lava hoor ik heb wel: sms KOFFIE IN UB AAN

    Succes met de laatste loodjes! Kus

  • 19 September 2005 - 12:31

    Ellen:

    Ni hao Dirk,

    Ziet eruit als een aangenaam reisje wat je nu weer gaat maken!! Heel veel plezier en geniet ervan, zal regelmatig de site even checken voor mooie foto's...
    Wat zullen die Aziaten opkijken van zo'n rooie rakker!! haha...

    xx
    Je nichie

  • 19 September 2005 - 12:45

    Bas:

    Ha Dirkie!
    Veel plezier jongen.
    Laat vaak van je horen en maak veel mooie foto's.

    Wat bellen betreft; Met Hello Asia bel je voor 0,03 euri per minuut. 0900-1751 is het te drukken of draaien nummer!

    Groeten!
    Bas

  • 19 September 2005 - 13:53

    Helena:

    hola dirk!
    aunque no puedo entender tu idioma,me alegra que estes bien!!
    von voyage my dirkiu:)
    xxxhelenita

  • 19 September 2005 - 17:27

    Zussie:

    Broer, de hoofdpijn is weer over, het weekend overleefd! Was een mooi feesie. Veul plezier voor straks en tja, dan zullen we je maar gaan opzoeken he! hihi

  • 19 September 2005 - 19:20

    Martijn:

    Hé Dirkie,

    we zullen je missen hoor!
    Vrijdagavond was een knalfuif, zal het niet snel vergeten. Mooi verhaal.
    Veel plezier, succes en avontuur gewenst daar in het Verre Oosten.

    We'll keep in touch!

    Martijn

    PS Zal de familie op nr 11 wel een beetje in de gaten houden, als ik op 45 te vinden ben ;)

  • 19 September 2005 - 19:42

    Bolle:

    He Henkie!
    Zorg dat het niet uit de hand gaat escaleren, dan komt het helemaal goed. Toch jammer dat je zo snel weer weg bent. Hopelijk heb je het met de tv nog kunnen fixen. Wie is er nou niet blij met een briefje van tien?!
    Ook van mij een laatste tip: Niet te veel boeren, want zo wil je niet zijn!

  • 19 September 2005 - 19:48

    Mama Joan:

    Dirkie, dikkie dik
    Het begin is er weer.
    Dit gaat geweldig worden voor je.
    Ik bel je snel, ben nu nog even bezig met afkicken van je. Duurt nog even. Je mams.

  • 20 September 2005 - 09:33

    Marjol:

    Yooo Dirk,

    Ik heb de Pi Jiu's al klaar gezet en de dansvloer in de Windows is gereserveerd voor ROOD!
    Tot snel

  • 20 September 2005 - 09:33

    Marjol:

    Yooo Dirk,

    Ik heb de Pi Jiu's al klaar gezet en de dansvloer in de Windows is gereserveerd voor ROOD!
    Tot snel

  • 20 September 2005 - 09:38

    Marjol:

    Yooo Dirk,

    Ik heb de Pi Jiu's al klaar gezet en de dansvloer in de Windows is gereserveerd voor ROOD!
    Tot snel

  • 20 September 2005 - 09:52

    Dirk:

    Volgens mij staan de Pi Jiu's nu echt klaar ;) en dat is een goede zaak!

  • 20 September 2005 - 10:12

    Anoniempje:

    wat zijn dat pi ju\'sc gvd, nou weet ik garnie hoe dat te schrieven

  • 20 September 2005 - 14:45

    Flitser:

    He Rooie!
    Weer verdomd goed voor mekaar dat reisplan van je! Ben erg benieuwd naar al je verhalen straks!

    Dikke kus en tot over een dik half jaar!

  • 22 September 2005 - 19:56

    He Henkie:

    Wat mij nog even te binnen schoot: jij bent toch in de tweede week van oktober in Vietnam? Dat betekent dat je er tegelijkertijd met de handelsmissie bent. Alle Nederlanders in Vietnam worden op donderdag 13 Oktober uitgenodigd op een receptie bij de Consul-Generaal . Grote grap is namelijk dat Wim-Lex er dan ook bij is. Kun je nog even lekker potjes huffen als je in de buurt bent...

  • 23 September 2005 - 12:39

    Meisje Van De Trap:

    Zijn mensen met dreadlocks, Beer Lao t-shorts en Teva's aan de voeten (van die mensen met een grote rugzak op hun rug) ook uitgenodigd bij de consul-generaal?

  • 25 September 2005 - 07:11

    Klasina:

    "China is roder dan ooit!" stond in de thaise krant vanochtend... weet jij daar iets meer van?

  • 27 September 2005 - 11:37

    Anna:

    Roder dan ooit....Daar staat wat te gebeuren! Hey vriend Dirk hoe is het om weer boven iedereen uit te kunnen kijken? En ben je 'Hoelang' al tegen gekomen? Das namelijk een chinees!!!! liefs

  • 27 September 2005 - 17:22

    Hilde:

    Ha die Dirk!
    En hoe is het in China?
    Goed zo'n waarbenjij.nu kan iedereen mooi in de gaten houden wat je allemaal uitspookt. Of komen alleen de brave foto's erop?
    Heel veel plezier in ieder geval, geniet ervan!
    x Hilde

  • 27 September 2005 - 20:49

    Marsman:

    yo rooie,

    hoe is je reisgroepje nou? Nog last van mevrouw "waslijst met wensen" gehad? Ben fifa 2006 op dit moment aan het downloaden, kan niet wachten tot je terug bent:)

    daaaaaaaaaaaaaaag

  • 29 September 2005 - 08:07

    Mariedjie:

    Rojo Alto, helaas mocht het niet zo zijn dat wij elkaar nog gingen treffen. Ben inmiddels weer fijn thuis, mag ik je ook wel ff van op de hoogte stellen na mijn eerdere telefoontje! Lieve Dirk, geniet van alles. We sturen kerstkaartjes tussen Argentinië en Nepal! Ben benieuwd hoe mijn richtingsgevoel het in het buitenland doet zonder jou, ws moet ik niet op zoek naar het park in mijn eentje ;) Heel erg veel succes en plezier gewenst! Keep in touch. Kus Marije

  • 10 Oktober 2005 - 17:55

    Henry:

    Dirk,
    De oproep recentelijk n.a.v. telefoontje van Peter Jan was achteraf niet nodig geweest.Alles had al bekend kunnen zijn.
    Iedereen is nu weer helemaal bij.
    Veel plezier verder en we lezen wel.
    In ieder geval tot de Kerstdagen in Nepal.
    De ouwe

  • 12 December 2005 - 09:49

    Lucie Dekker:

    Hallo Dirk, de honingverkoper!
    Knap hoor zoals je allemaal hebt geregeld met je website en iedereen je kan volgen.
    Mammie en pappie met de kerst op bezoek. Is er nog geen plaatsje extra over? Ja maakt me wel een beetje nieuwsgierig wat er allemaal te doen is. Geweldig. Geniet ze nog lekker en leuke dagen met de kerst met je ouders en vriendinnetje toegewenst door Lucie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Shanghai

Mijn eerste reis

Check meetin.eu

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2012

Foreverdingen Bikers

22 April 2012

Japal

15 April 2012

No Worry Chicken Curry

10 April 2012

Bam, onderweg naar Pakistan

05 April 2012

Aangekomen in Iran
Familie

Check meetin.eu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 84606

Voorgaande reizen:

11 December 2014 - 11 December 2014

Georgie

15 Augustus 2011 - 12 Oktober 2011

Destination Nepal

24 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: