Vertrek - Reisverslag uit Bari, Italië van Familie Aleven - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Bari, Italië van Familie Aleven - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Dirk Aleven

Blijf op de hoogte en volg Familie

11 December 2014 | Italië, Bari

Het is zover, we gaan naar Georgie. Vele plannen later, een jaar voorbereiding en een super afscheidsfeest op Fort Everdingen verder is het avontuur nu begonnen. Ik ben nu met Marcel onderweg naar Istanboel. We komen daar zaterdag aan. Marcel vliegt dan terug naar Nederland, en Marjanne en Douwe komen in Istanboel aan. Samen rijden we dan verder naar ons nieuwe thuis in Georgie.

Marcel en ik zijn net aangekomen bij de boot van Italië naar Griekenland. Een geweldige rit tot nu toe. We zijn allebei verrast door het schitterend Italië. Wat een landschappen, en wat een uitzichten. Morgenvroeg komen we aan in Griekenland. Daar aangekomen rijden we door naar Turkije. In een keer... of met een stopje.... Geen idee nog!

We gaan onze avonturen weer bijhouden op deze site en hopen zeker van jullie te horen. Vele groeten!

• 11 December 2014 - 19:02

Joan:

Ha jongens, gaat voorspoedig, heel fijn! Geniet van het moois! Marjanne en Douwe vliegen naar Istanbul zaterdag.

• 11 December 2014 - 19:03

Walter:

Hou je haaks makker!

• 11 December 2014 - 19:03

Walter:

Hou je haaks makker!

• 11 December 2014 - 20:47

Olaf :

Heel veel plezier en mooie landschappen toegewenst. Goede reis.

• 11 December 2014 - 22:27

Marjanne:

Tot over 2 dagen!

• 11 December 2014 - 23:00

Anna:

Goede reis! Al weer een ervaring op zich!

• 12 December 2014 - 09:55

Martine:

Wat goed! Geniet van de reis en bouw mooie verhalen op, wij volgen ze graag! Liefs