Foreverdingen Bikers - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Familie Aleven - WaarBenJij.nu Foreverdingen Bikers - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Familie Aleven - WaarBenJij.nu

Foreverdingen Bikers

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Familie

04 Mei 2012 | Nepal, Kathmandu

Terug in Nederland, thuis met mijn vrouw en de geitjes in het mooie Everdingen. Maar niet zonder een laatste mooi avontuur met Marjanne, Marc, Hedy en Paul.

De Hagesteiners knipperden een paar keer met hun ogen na aankomst. De chaos, gaten in de weg, het verkeer, de drukte.... en daar een week doorheen touren met oude Engelse motorfietsen die andersom geschakeld zijn? Dat ging zeker niet vanzelf!

Dag één stonden we om 08.00 klaar om te vertrekken. Even oefenen met starten, schakelen en gaan maar. 5 uur later waren we 500 meter verder gekomen, een ongeluk gehad, één motor achter gelaten, allemaal bezweet tot op de onderbroek en de moed ergens diep in de schoenen. Maar we hebben elkaar er doorheen geholpen en waren om 14.00 uit de vallei en de bergweg op. Links rijden, met geiten, paarden, jeeps, brommers op weg, dan andersom schakelen en oldtimer Engelse motoren, en dat rakelings langs een diepe afgrond naast de weg met flinke gaten. U hoort het, dit was een vuurdoop.

We hebben het doorstaan. Met een grote glimlach en vol goede zorg voor elkaar. Sommigen van ons vonden Nepal zo leuk dat ze het asfalt wilden kussen. Met brommer en al... Anderen wilden tegemoetkomende bussen eens van onder bekijken... Vreemde hobby's bij elkaar. In een week tijd heb ik meer spannende momenten meegemaakt dan de reis van Nederland naar Nepal!

De aankomst in Belbas, het geboortedorp van Indra, was ontroerend mooi. Ondanks dat het een vrije dag was, kwamen 100 kinderen keurig in uniform opdagen om ons welkom te heten met bloemen en dansen. De reis is echt af. Everdingen naar Belbas een feit. Van huis naar huis.

Wat een feest om deze droomreis met mijn vrouw en fijne vrienden af te sluiten. Ik kijk er naar uit om alle mooie momenten met veel meer van jullie snel weer te delen!


  • 04 Mei 2012 - 13:41

    Carolijn:

    Dirk & Marjanne, Welkom thuis-thuis. Heel mooi! x

  • 04 Mei 2012 - 13:42

    Mars:

    Vriend! Wat mooi weer allemaal zeg! Maar stiekem toch ook mooi dat je weer thuis bent:) Ik bel je straks!

    dikke lik

  • 04 Mei 2012 - 14:12

    Annemarie:

    lieve dirk,
    Fijn dat je terug bent, maar jammer dat we je verhalen moeten missen. Je schrijft zo geestig en plastisch!! Kun je dit niet gewoon vanuit Everdingen voortzetten?
    liefs van Annemarie

  • 04 Mei 2012 - 14:25

    Pajan:

    dirk,
    volgende keer maar op de olifant door nepal. lijkt mij beter dan de motor

  • 04 Mei 2012 - 18:16

    Alex:

    ik weet het niet hoor, ik bedoel, ik wil veel met je delen, maar je blijft van mijn bier af.........
    Buren, ik ga jullie snel zien en samen met jullie wat drinken tijdens het luisteren naar jullie verhalen en kijken naar de bijzondere foto's

    Laat de ooievaars maar komen.........

  • 05 Mei 2012 - 19:22

    Gijs Wanders:

    Vriend, fijn dat je heelhuids en rijk aan avonturen thuis bent, en ook Marjanne en je vrienden. Wat een enerverende reis, wat een mooie contacten, wat een wonderschone foto's. Nu moet Belbas nog een zustergemeente worden van Everdingen... Tot snel. Groet, Gijs

  • 06 Mei 2012 - 10:54

    Joke V Wijk:

    Wat een ervaring lijkt me.
    goed om de foto's te zien.
    groet JOke

  • 06 Mei 2012 - 20:43

    Zussie:

    Hee lieve broer,

    Fijn jou en Marjanne vandaag weer gezien, gesproken en geknuffeld te hebben. Prachtige foto's en verhalen!!!

    Dikke kus,
    Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Mijn eerste reis

Check meetin.eu

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2012

Foreverdingen Bikers

22 April 2012

Japal

15 April 2012

No Worry Chicken Curry

10 April 2012

Bam, onderweg naar Pakistan

05 April 2012

Aangekomen in Iran
Familie

Check meetin.eu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 2656
Totaal aantal bezoekers 84419

Voorgaande reizen:

11 December 2014 - 11 December 2014

Georgie

15 Augustus 2011 - 12 Oktober 2011

Destination Nepal

24 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: