Deel 2: Georgie naar Nepal - Reisverslag uit Tbilisi, Georgië van Familie Aleven - WaarBenJij.nu Deel 2: Georgie naar Nepal - Reisverslag uit Tbilisi, Georgië van Familie Aleven - WaarBenJij.nu

Deel 2: Georgie naar Nepal

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Familie

31 Maart 2012 | Georgië, Tbilisi

Zo mensen, ik ben onderweg! Nu nog even een paar uurtjes doorbrengen op de luchthaven van Kiev, vannacht in Tbilisi, en dan morgen herenigd met mijn motor. Met 29 kg bagage, banden en reserveonderdelen, kon de reis vanochtend beginnen. Mijn lieve schoonouders, Jasper, Maggie en natuurlijk mijn allerliefste vrouw waren allemaal op schiphol om me uit te zwaaien! Beetje onwerkelijk gevoel dat het nu dan echt lijkt te gaan beginnen. De reis waar ik al zo lang over droom. Eindelijk de motor van Nederland naar Nepal rijden. Van Everdingen naar Belbas.

Na een reparatiedagje ga ik hopelijk maandag van start. Eerst door Armenië, dan door Iran, op naar Pakistan en via India naar Nepal! Over drie weken hoop ik daar Marjanne en vrienden uit het dorp te ontmoeten. Tot die tijd denk ik veel belevenissen en avontuur. Zo nu en dan laat ik van me horen.

Nu eerst een lekker gezond bordje Borscht (Ukraiense soep) en thee achterover mikken.

Goed weekend en tot snel allemaal.

Liefs,

Dirk

  • 31 Maart 2012 - 14:56

    Philippine & Patrick:

    Heej die Dirk!
    Heel veel succes, eet smakelijk, spannende avonturen, slaap lekker, goede wegen, sterkte, namastee, mooie kilometers, goede morgens en natuurlijk heel veel plezier! Ben benieuwd naar alle verhalen. En kusje voor je motor want die moet jou heel ver gaan brengen.

    Veel liefs,
    Patrick & Philippine

  • 31 Maart 2012 - 15:36

    Carolijn & Jasper:

    ...en je bent alweer vertrokken voor we er erg in hadden! Een hele goede reis gewenst. Dat er maar weer talloze mooie avonturen op je pad mogen komen. We kijken uit naar je verhalen. X

  • 31 Maart 2012 - 16:11

    Gijs Wanders:

    Stoer hoor, beste vriend, de wijde wereld verkennen vanuit een bijzonder perspectief! Ik wens je op deze droomreis veel avonturen, adembenemende uitzichten en mooie ontmoetingen toe. Veel geluk, Gijs

  • 31 Maart 2012 - 17:07

    Margot De Jongh:

    Hallo Dirk, wat een avontuur. Leuk en spannend.
    Ik hoop dat alles goed gaat en let vooral goed op.
    Hele mooie ervaringen toegewenst, en liefs uit Den Haag,
    Margot

  • 31 Maart 2012 - 17:41

    Anna:

    Jammer dat we je niet meer hebben gezien, maar geniet van je droomreis!

    We hopen tot snel daarna,

    Liefs!

  • 31 Maart 2012 - 18:05

    Olaf:

    He Dirk,

    Geniet er lekker van en laat alle mooie dingen maar over je heen komen. Ik ben benieuwd met welke nieuwe ervaringen je allemaal terug komt. Goede reis en tot aan de tafel van Ankeveen.

  • 31 Maart 2012 - 18:48

    Lineke En Jos:

    Je kunt ook de shortcut nemen door Afganistan. Pakistan is erg stoffig weet ik nog van 39 jaar geleden. Ik hoop dat je motor dat hebben kan, maar misschien is dat wel anders met de climate change.. Veel succes.

  • 31 Maart 2012 - 18:53

    Kim:

    Hee lieve broer,

    Wat een mooi avontuur ga je tegemoet!
    Ben benieuwd naar je verhalen. We leven met je mee.
    Geniet ervan met volle teugen, doe geen dingen die ik ook niet zou doen ;-)

    Dikke knuffel,
    Kim

  • 01 April 2012 - 08:38

    Dirk, Jongen Heel :

    veel plezier van alle boefjes
    Groet

  • 01 April 2012 - 10:58

    Rai:

    Diederik!! Heel veel plezier!
    Spreek je als je terug bent. X

  • 01 April 2012 - 12:06

    Anoniempje:

    Hebben jouw lieve ouders je helemaal vergeten??

  • 01 April 2012 - 12:25

    Dirk:

    Heel verstandig om je anoniem te melden, want wie durft er kritiek te hebben op mijn ouders ?!? Pap en mam zijn vrijdagavond op bezoek geweest. Uitgebreid gegeten en afscheid genomen. Hopelijk bezorg ik ze niet te veel zorgen...

  • 01 April 2012 - 13:50

    Walter:

    Dirk, onze eigen Long Way Round-held! Wat een waanzinnig mooi avontuur. Havefun! Walter

  • 01 April 2012 - 18:05

    Alex:

    Hou je haaks man! het gaat vast allemaal lukken!!!!! ik denk aan je.....
    Trouwens wel lekker hoor, een alleenstaande buurvrouw.........................................................................................................

  • 01 April 2012 - 19:00

    Paul:

    Maak er wat moois van, Dirkie!

  • 02 April 2012 - 08:18

    Marije:

    Lieve Dirkie, geniet ervan! Wat een mooi avontuur. Nu al zin in je verhalen. xMarije PS Hopelijk staat Borscht niet gelijk aan knoflooksoep..? :-)

  • 02 April 2012 - 08:22

    Eek:

    Ben nu al benieuwd naar de volgende verhalen. Geniet en wees verstandig ;)!

  • 02 April 2012 - 20:29

    Anoniempje 2:

    Vul hier je naam in.d. Dikke lik over je s.

  • 03 April 2012 - 15:58

    Antje:

    Heel veel succes!! En geniet ervan!! Groetjes!

  • 03 April 2012 - 20:48

    Fred En Elsje:

    Ha Dik, je bent dus vertrokken de motor is op en top in orde? Heel veel plezier en mocht je motorpech krijgen dan komt Fred wel effe langs om je te helpen.Zorg goed voor jezelf en we zijn benieuwd naar je verhalen.


  • 05 April 2012 - 14:47

    Jan Daggers:

    dirk,niet teveel in de kroeg hangen,maar wel doorrijden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Georgië, Tbilisi

Mijn eerste reis

Check meetin.eu

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2012

Foreverdingen Bikers

22 April 2012

Japal

15 April 2012

No Worry Chicken Curry

10 April 2012

Bam, onderweg naar Pakistan

05 April 2012

Aangekomen in Iran
Familie

Check meetin.eu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 527
Totaal aantal bezoekers 84398

Voorgaande reizen:

11 December 2014 - 11 December 2014

Georgie

15 Augustus 2011 - 12 Oktober 2011

Destination Nepal

24 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: