Door met Liefski - Reisverslag uit Lviv, Oekraïne van Familie Aleven - WaarBenJij.nu Door met Liefski - Reisverslag uit Lviv, Oekraïne van Familie Aleven - WaarBenJij.nu

Door met Liefski

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Familie

24 September 2011 | Oekraïne, Lviv

Zo dat was een weekje hard werken met een goed resultaat. De afgelopen week waren alle belanghebbende op bezoek rondom het kassenproject in Lviv. Vol vertrouwen met gezonde dosis zenuwen er in gestapt. We hebben werkelijk alle facetten van de business case tegen het licht gehouden, en het staat als een huis. Iedereen dik tevreden en positief! We kunnen tevreden terug kijken.

Nu zit ik mijn laatste uurtje uit zonder Marjanne. M'n werk is vanochtend afgerond, dus klaar om m'n Liefski op te gaan halen op de airport. Afgelopen week was het prachtig weer. Nu ietsje frisser, maar nog steeds zonnig en droog. Prima weer om te brommen dus. Vandaag en morgen bekijken we Lviv en dan via Uman door naar Odessa. Daar hopen we de boot te kunnen pakken naar Georgie. Staat een mooi verhaal over deze tocht. Niet bepaald een cruise :) http://georgiandaily.com/index.php?option=com_content&task=view&id=3203&Itemid=97

De motor houdt zich tot nu toe prima. Op een lam spiegeltje na geen problemen. Gister ook een mooie dirt road gepakt. Eindelijk eens dat ding gebruiken waar hij voor gemaakt is!

Volgend bericht vanuit Georgie denk ik zo.

• 24 September 2011 - 13:59

Pingjum:

Ziet er spannend uit. Ik kan me voorstellen dat je soms wat zenuwachtig bent. Wij houden het bij energie. Contract getekend voor 120 zonnepanelen.

• 24 September 2011 - 19:21

Paul:

Goede berichten! Mooi om de mannen in pak te zien. Geniet ervan samen!

• 26 September 2011 - 06:35

Ellen:

Hè neefske,
    Wat een avontuur toch weer, leuk om je verhalen te lezen... Geniet er van daar met je liefski! (heeft dat wat met skieen te maken? Komt ze aan op de latten? ;-)...veel liefs Paul, Luna en je nichski!

• 26 September 2011 - 07:23

Martijn:

Tof hoor! Misschien is dit een extra motivatie: ik zit net weer achter de pc op deze maandagmorgen met mijn eerste kopje automatenkoffie :)

• 26 September 2011 - 09:30

Zuski:

Dat dat kostuum er nog zo netjes uitziet na een motortoch en dus opgerold/opgevouwen in een van die motorkoffers ;-)

Kussie aan je liefskie enne genietski!!!

X