Destination Nepal - Reisverslag uit Krąków, Polen van Familie Aleven - WaarBenJij.nu Destination Nepal - Reisverslag uit Krąków, Polen van Familie Aleven - WaarBenJij.nu

Destination Nepal

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Familie

16 September 2011 | Polen, Krąków

Een droom die waar gemaakt wordt. Een bijzonder moment kan ik wel zeggen. Sinds gister ben ik onderweg naar Nepal. Althans, mijn motor is onderweg. Ik ga tussendoor nog weer even naar huis, maar rijd het aankomende half jaar de motor van Everdingen naar Kathmandu!

De eerste drie dagen rijd ik naar Lviv. Daar ontmoet ik Peter, en de andere compagnons in ons kassenproject. We hebben een belangrijke week voor de boeg waarin we een flinke slag moeten gaan slaan.
Op 24 september komt mijn vrouw invliegen, en rijden we samen naar het zuiden richting Odessa. We pakken daar de boot en rijden dan weer verder met de motor door Georgie. Half oktober laten we de motor daar staan, en vliegen we weer terug naar huis. In het voorjaar van 2012 hoop ik weer naar de motor te vliegen, en door te rijden via Iran, Pakistan en India naar eindbestemming Nepal!

Voor nu een groet met zadelpijn vanuit Krakow!

  • 16 September 2011 - 20:02

    Martijn:

    Hi Dirk, blijft bijzonder. Geniet ervan!

  • 16 September 2011 - 20:16

    Pingjum:

    Altijd on the road die Dirk. Succes met die kas. Dat het een kassucces mag worden, want dat heb je wel een keer nodig.

  • 16 September 2011 - 20:30

    Klootzakkie Henkie:

    lekker maatje een beetje toeren in polen met een beetje zadelpijn geeft niks er zijn ergere pijntjes hé wij gaan maandag lekker ff weg, ons duits een beetje ophalen ha ha. groetjes van ons en rij voorzichtig maat want ik wil je wel weer gezond terug zien, nou veel plezier hé groetje henk.

  • 17 September 2011 - 07:36

    Bas:

    Ha die Dirk, mooi project weer van je.

    Al een flinke tocht achter de rug om tot Krakow te komen. Doe het rustig aan en zorg dat je heel weer thuis komt.

    Wel een beetje een vage foto, wie zijn dat precies? Innocent bystanders?? Zien er wel Krakows uit met de Vodka en peuken ;-)

  • 17 September 2011 - 09:48

    Carolijn & Co.:

    Respect! Jullie doen waar anderen over praten en jullie over dromen. Een behouden vaart op de Big Bike. We denken aan je/jullie! X

  • 17 September 2011 - 15:43

    Peter Boef:

    Durrrk, rooie vriend, geniet ervan. Groet van alle boeven

  • 22 September 2011 - 16:18

    Alex:

    hoe kun je nou in hemelsnaam je vrouw laten invliegen en tegen haar zeggen dat ze niet al te veel mee mag nemen? Je weet toch hoe vrouwen zijn, deo, make-up, pufje voor hier, zalfje voor daar, vijltje voor de nagels, schaartje voor de nagels, kleurtje voor de nagels en dan heb ik het nog niet over de kleding gehad...
    Buurman, geniet ervan en laat het succes niet alleen afhangen van een 'kassucces', volgens jij is dit je huwelijksreis, de eerste verl;iep niet helemaal zoals het gemoeten zou hebben.... ik ga je zien ouwe geitenhoeder...

  • 23 September 2011 - 18:07

    Myriam:

    wat gaaf maar war is your wife in het hele verhaal? Ik ben trouwens de vrouw van een zwager van een tante van marianne rara wie ben ik we hebben ekaar ontmoet bij een begrafenis en het afscheid van Hilke en Dries

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Krąków

Mijn eerste reis

Check meetin.eu

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2012

Foreverdingen Bikers

22 April 2012

Japal

15 April 2012

No Worry Chicken Curry

10 April 2012

Bam, onderweg naar Pakistan

05 April 2012

Aangekomen in Iran
Familie

Check meetin.eu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1773
Totaal aantal bezoekers 84434

Voorgaande reizen:

11 December 2014 - 11 December 2014

Georgie

15 Augustus 2011 - 12 Oktober 2011

Destination Nepal

24 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: